marți, 8 noiembrie 2011

In the end we are all alone.
It's absolutely impossible to make someone belong to us.

21 de comentarii:

  1. păi, de ce să "ne aparţină" şi nu "să mergem alături, unul de altul, pentru o vreme"?
    Da, nimeni şi nimic nu ne aparţine cu totul. Dar, avem cu unii anumite legături care ne conectează dincolo de veşnicie.

    RăspundețiȘtergere
  2. uneori in sinea noastra am vrea ca o anumita persoana sa ne apartina, sa ramana cu noi pentru totdeauna, insa acest lucru nu se poate.

    RăspundețiȘtergere
  3. E de înţeles.
    A iubi înseamnă, printre altele, să-i respecţi celui iubit dreptul la libertate.
    E ceva timp de când am abdicat de la aşteptări, speranţe, sau pretenţii privind persoanele pe care le iubesc.
    De fapt, e o încântare pentru mine că i-am întâlnit pe aceşti oameni, pe parcursul vieţii, indiferent cât au ales ei să rămână alături de mine.

    Recunosc, acum când scriu, mă gândesc cu destul amuzament la Invi şi la ceea ce am discutat acolo. Faptul că a dispărut subit din peisaj, tocmai atunci când am afirmat că ţin la el, mă face să râd în hohote.
    Ohoooo, ce ameninţător trebuie că a sunat!!!
    :)))))))))
    Buhuhuuu, să fugim că ne iubeşte Blue!!!
    :))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt sigura ca Invi a ramas impresionat. Poate a stors si cateva lacrimi citind declaratia ta. Cine stie de cand o astepta... ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu-mi dau seama dacă eşti uşor ironică sau vorbeşti serios.
    Iar Invi nu pare genul de om nerăbdător să audă astfel de declaraţii.
    Pe de altă parte, eu mi-am manifestat deschis simpatia pentru el de câte ori am simţit imboldul s-o fac, aşa că presupun că era de domeniul evidenţei că mi-e drag.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuuuu! Nu sunt ironica. Imi pare rau. Nu am vrut sa sune asa. :(
    Sincer nu stiu cum e Invi, dar sper sa fie rabdator si sa accepte ce spui. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Enthe daca ne luam, nu-i asa ca ai vrea sa fii si tu in ea?

    RăspundețiȘtergere
  8. Blue eu deobicei incerc sa-i incurajez pe cei din jurul meu. Imi pare rau daca parut altceva...sincer.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mă refeream la Blue cu Invi :X

    Dar dacă așa stă treaba, mă bag și eu. Atâta timp cât Blue nu mă întinde pe canapeaua roșie a lui Freud.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tot ce-i interzis e palpitant în viață.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si va mai intrebati de ce a luat Adam marul Evei :)))

    RăspundețiȘtergere
  12. La comentariul de mai sus vorbea femininul din mine :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Să ne luăm o cameră?
    Mmmm, poate de bicicletă, că Invi nu pare a fi interesat de altfel de cameră.
    :))))))))
    Enthe, ai uitat că Invi mă penaliza de câte ori vorbeam de "lucruri sfinte"?!

    Cre'că treaba cu camera e proiecţia ta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Blue,

    Ma refeream la camera de gazare :))

    RăspundețiȘtergere
  15. De ce, e chiar aşa de grav?
    E nevoie de măsuri radicale în cazul nostru?
    Sau...stai!
    După logica ta, dacă e necesar să "ne luăm o cameră de gazare", poate că te refereai ca eu şi Invi să punem de-o afacere. Găsim un hitler - ceva...sau măcar un menghele şi i-o închiriem pe bani frumoşi.
    Ei, dah, la asta nu mă gândisem. Încă.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Am citit autobiografia lui hitler! si Invi spunea ca ma incadrez in profilul unui criminal in serie.

    Deci daca cautati un hitler, anuntati-ma.

    Numai ca s-ar putea sa fac opusul lui hitler, pentru ca inca mai straluceste o bucatica de Divinitate in mine :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Hitler a apărut cu un scop.
    Cum bine spunea o bloggeriţă, un popor a răstignit un om, ca apoi, un om să crucifice un întreg popor. Cam acesta ar fi sensul apariţiei lui Hitler, in istorie.
    Da' io doar continuam glumă macabră începută de tine cu referirea la camera de gazare.

    RăspundețiȘtergere
  18. Ia uite, v-ati mutat pe pagina mea si eu nu stiam. :)) Abia acum am sosit si eu acasica. :D

    RăspundețiȘtergere