joi, 3 noiembrie 2011

Anonymous



Sunt un om "clasic" daca pot spune asa. Imi place sa cred ca ceea ce stiu si ca ceea ce a existat candva este real. Si cand spun asta ma refer aici la William Shakespeare, scriitorul meu preferat.
Am avut aseara curiozitatea sa merg sa vad filmul Anonymus. Initial am vrut sa vad ce nascocire a scos Hollywood-udul pe marile ecrane. Personal nu m-am documentat despre viata lui, ci am preferat sa ma delectez cu operele sale. Prefer sa imi pastrez imaginea lui asa cum mi-am creat-o eu.
Acest film prezinta o versiune in care Will Shakespeare este un actor care se comporta mai mult ca un bufon, iar in spatele operelor pe a carui coperta si-a pus semnatura, se afla nimeni altul decat un nobil. De ce acest mare secret? Conform ideii lor, la 1600 cand aceste opere isi faceau aparitia, unele piese erau interzise datorita conotatilor politice si a faptului ca erau considerate ca fiind lucrari ale diavolului. Din cauza socrului sau, un om cu mare influenta , acestui nobil i se interzisese sa mai scrie. Insa el continua sa faca acest lucru pe ascuns. Mai multe detalii nu va spun. Interpretarea actorului in rolul principal (Earl of Oxford), mi s-a parut excelenta. E un film ce capteaza atentia si merita sa fie vazut.
Nu pot spune "nu" nici acestei teorii, pare una destul de interesanta. Insa pentru a ma convinge, mie personal imi trebuie mai multe dovezi ca acest om sa fie declarat un farsor.


2 comentarii:

  1. un nume e doar un nume.
    lucrarile sunt spiritul celui ce a scris.

    RăspundețiȘtergere
  2. sunt de acord cu tine :) cel mai mult conteaza ce a lasat in urma, si nu cine e persoana care a a scris acestea.

    RăspundețiȘtergere