miercuri, 2 noiembrie 2011

alte semne de intrebare

Zilele acestea tot auzind cuvintele destin, iubire, predestinare, m-au determinat sa ma gandesc cum au decurs ele pentru mine. Pana in momentul acesta nu pot spune ca am avut succes. Obisnuiam sa cred in destin, obisnuiam sa cred ca exista o persoana care poarta acest nume si care leaga toate itele pentru a aduce oamenii impreuna.
Insa sunt oameni care nu sunt predestinati. Daca exista un destin, de ce ii leaga? De ce destinul le impleteste firul vietii ani la rand, ca apoi sa-l taie cu lama cutitului si sa-i separe? Care este scopul?
Poate ca cineva ne pedepseste pentru un anumit motiv care nu ne este dat sa-l cunoastem. Suntem pedepsiti la randul nostru, iar pedeapsa crunta este suferinta. Acum cred ca eram prea naiva.
Am inceput sa cred ca destinul nu exista. In naivitatea noastra am creat o astfel poveste in care spunem ca sufletele pereche sunt sortite sa ramana impreuna pentru totdeauna. Cred ca noi singuri lucram la propriul destin, noi singuri aducem fericirea de care ne bucuram si suferinta, pentru ca nu stim cum sa pastram fericirea.

Si uite asa am trecut de la liniste la neliniste, la semne de intrebare, la regrete si tot asa. Oare daca as fi procedat altfel, destinul pe care mi l-am creat ar fi fost altul acum?
Intotdeauna vor exista aceste "dar daca..." in mintea noastra si nu o sa stim niciodata, decat daca ni se ofera inca o sansa.

28 de comentarii:

  1. nu va temeti. mi-am revenit din butoiul de melancolie al danaidelor in care cazusem. o sa va povestesc mai tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  2. sa-ti fac un ceai ca sa-ti revii? :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmm, m-ai prins aici.

    Ia sa vad daca sti si de care sa faci...

    Deci, ce ceai imi pregatesti?

    RăspundețiȘtergere
  4. o sa ma crezi acra daca iti spun ca am numai de lamaie. insa face bine la gat. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O sa crezi ca te mint daca iti spun ca in aceasta clipa beau 3 lamai stoarse pe sec :))

    RăspundețiȘtergere
  6. te cred, dar nu trebuia sa o spui asa direct. mi s-a incretit parul :))

    RăspundețiȘtergere
  7. am devenit imun, nici macar un muschi al fetei nu se mai incoarda :)))

    RăspundețiȘtergere
  8. :))))) si care e motivul acestui antrenament? sau e pura placere de a bea suc de lamaie?

    RăspundețiȘtergere
  9. ai mai!!! iar eu ma dau pe cea efervescenta.

    RăspundețiȘtergere
  10. doar cand ies in oras sau la cumparaturi...
    deci o data pe zi, dar ceva usor.
    why?

    RăspundețiȘtergere
  11. da, imi place. dar cu zahar...:))))))))

    RăspundețiȘtergere
  12. Presaram niste placere peste durere :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu functionez asa :(

    Ori una ori alta.

    RăspundețiȘtergere
  14. hmmm...nu-ti place sa le combini. uneori poate iesi ceva bun :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dar nu iese maximul din una sau din alta.

    RăspundețiȘtergere
  16. De exemplu:

    Te iubesc dar te si urasc un pic.

    Ori te iubesc si nu te urasc deloc, ori te urasc si nu te iubesc deloc.

    De obicei ele vin una dupa alta, impreuna e tragedie :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. doar daca urasti e tragedie (din punctul meu de vedere)
    iubirea si ura merg impreuna. e cam greu sa le separi. chiar daca iubesti, la un moment dat va veni si ura (nu intensa desigur).

    eu de exemplu nu pot manca o mancare care are sare daca nu pun si piper. imi place sa le combin. :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Enthe sper ca nu intrii tu acum in depresie. Eu sunt singura vinovata, daca e asa. :(

    RăspundețiȘtergere
  19. Linisteste-te. Sunt ok.

    Iti fac un ceai verde, cu iasomie :)

    Acum plec pentru ca trebuie sa ajung.

    bye-bye :P

    RăspundețiȘtergere
  20. acum era momentul in care tu trebuia sa-mi oferi un ceai :))

    RăspundețiȘtergere