sâmbătă, 3 decembrie 2011

Sweet Fest








6 comentarii:

  1. Matale eşti sadică?
    :))
    Mă bucur că ai reuşit să ajungi la Sweet Fest. Dar, chiar să ne "torturezi" cu astfel de imagini?!!!
    Mmmmm, ce bune tre'i că sunt "boboanele" alea.
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) Bune, ne-bune...dar niste preturi care mai mult te indemnau sa le admiri decat sa cumperi.
    Am ajuns ca ma plictiseam :D
    Am cumparat unele cu fructe uscate (care mi s-au parut oribile la gust) si cateva jeleuri din acelea in forma de felie de lamaie (in poza de mai sus), insa nici acestea nu au fost excelente.

    RăspundețiȘtergere
  3. Era de aşteptat!
    Imaginile sunt, însă, teribil de apetisante.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Planul meu malefic inca de la inceput a fost sa va fac sa pofticiti dulciurile din imagini. :))))

    RăspundețiȘtergere
  5. Acum trebuie sa te trimit si la Carul cu Bere ! :))

    RăspundețiȘtergere