marți, 27 decembrie 2011

Ultimul mesaj

Astazi am primit un ultim mail de la el, ca raspuns la scrisoarea ascunsa intr-un colt,in speranta ca o va descoperi intr-o buna zi si o va citi. :) Si a gasit-o.
Nu am citit ce mi-a scris in mail. Am simtit ca nu mai sunt datoare sa citesc ceea ce imi spune. Asa ca...l-am sters. In acest gest de a sterge mailul, gasesc un simbol al libertatii sufletesti si al detasarii de trecut. Nu mai sunt agatata de nimic. Ma bucur doar de libertatea pe care o simt din plin, zambind, traind viata, facand lucruri copilaresti si prostesti, muncind in a-mi indeplini visele.

Nu stiu daca ce mi-a scris a fost de bine sau de rau, sau poate amandoua, ca raspuns la cele ce i-am adresat. Pe langa faptul ca am avut intentia de a dezvalui unele adevaruri pe care le-am tinut ascunse in mine si niciodata nu le-am expus, am adaugat si rautati. In principal scopul scrisorii mele a fost acela de a-l rani in orgoliul propriu si de a-l face sa ma urasca definitiv, sa iasa din viata mea si sa nu se mai intoarca dupa ani de zile sa ma mai caute asa cum procedeaza cu precedentele. Aici e capatul drumului nostru. Iar la acest capat se desfasoara un intreg labirint in care eu sigur voi pasi cu incredere. ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu