sâmbătă, 31 decembrie 2011

Cum s-a incuiat usa...

Aceasta intamplare o pun in categoria "peripetii de revelion".
De sarbatori am decis sa stau pe la parinti. Craciunul cu ei, revelionul in alta parte.
Eh domnule! Nu s-a putut. Ati mai vazut parinte care sa puna botic ca nu ciocnesc cu el la 12 noaptea? Eu da si e al meu. Asa ca a trebuit sa-mi aman planurile si sa raman pana la 12 iar dupa 12.30 sa plec la destinatia finala.
Cand am plecat, mama spune "nu uitati sa luati cheile ca incuiem poarta dupa ce plecati". In fine, le-am luat. M-am distrat si pe unde am fost, insa in final pe la 4 dimineata m-a luat somnul si am decis sa ma intorc acasa. Am fost fata cuminte si nu am luat decat o gurita de sampanie. Cineva trebuia sa conduca inapoi spre casa. :D
Am ajuns acasa, am descuiat poarta, am bagat masina in curte si acum sa intram si in casa... O_O Usile incuiate si cu cheile in yala! Si incepem sa batem pe la geamuri mai discret, apoi un pic mai tare si nimic.
Sora mea, copil tembel si genial, in timp ce ma chinuiam sa descui usa inca o data (poate merge de data asta), o vad ca se duce spre geamul de la bucatarie si incepe sa ma strige. Ma chinui si vad ca tot nu merge sa deschid, m-am dus in directia ei si nu vad decat picioarele. Ea era inserata pe jumatate in casa, iar cealalta jumatate afara. Mi s-a parut funny modul ei de a intra prin efractie in propria casa cu capul inainte. Am avut noroc ca geamul bucatariei era deschis si usile din casa descuiate ca altfel faceam turturi de gheata in barbi pe la usi.

Dimineata a trebuit sa le spun si alor mei cum si-au incuiat copii afara in noaptea de revelion. Vinovatul: tata!

2 comentarii: