miercuri, 7 decembrie 2011

Life goes ON

Pe pagina mea de facebook, anul acesta a fost anul nuntilor si al copiilor. Majoritatea cunoscutilor mei fie s-au casatorit, fie au adaugat un nou membru familiei lor. Nu ma oftic sincer. Va veni si vremea mea cand "the right one" va pune intrebarea si totul va fi "frumos si cu floricele". Iar daca nu, ma veti cunoaste ca "the lady with the cats". :))
Cred ca in sfarsit am depasit etapa aceea care ma tinea la nivelul solului. Informatii "pretioase", zic eu, mi-au fost furnizare si in momentul in care le-am aflat au fost ca un wake-up call. Am ajuns la concluzia ca sunt cea mai mare fraiera de pe pamant daca plang pentru cineva care nu merita aceste lacrimi.
Acum simt intr-adevar ca pot continua fara regrete...poate doar unul si anume anii irositi alaturi de aceasta persoana. Vestea buna e ca durerea aceea din piept cu care ma trezeam in fiecare dimineata nu mai este acolo. In locul ei si-au facut loc bucuria si viziunea crearii unui viitor. In sfarsit stiu ce vreau sa fac cu viata mea. Va fi un drum lung si lucrurile nu se vor intampla dintr-un foc, insa am rabdarea si increderea ca intr-o zi voi ajunge acolo unde mi-am propus.

Dragii mei zambiti! Viata e frumoasa si are partile ei bune. Suntem sanatosi, frumosi si capabili de a face lucruri marete. :) Fuck those who screwed you!

4 comentarii:

  1. Merg şi eu o tură la ultima ta frază.
    :))
    Mama lor de ticăloşi!

    Mă bucur că eşti bine.
    Go on, dear! I am beside you.

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) Nu uita sa antrenezi degetul din mijloc.


    Multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Deja fac "genoflexiuni" cu el. E bine?
    :))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  4. asaaaa!!!! sa nu i se puna carcel mai tarziu :))
    pup!

    RăspundețiȘtergere