vineri, 28 octombrie 2011

Interviul

Azi dimineata cand am iesit din casa nu ma asteptam sa fiu nevoita sa razuiezc gheata de pe parbrizul masinii. Desigur ca nici nu aveam cu ce. Dintre toti soferii eu sunt singura care nu are cele necesare pentru iarna. Am urcat inapoi sus si am luat o sticla cu apa calda pe care am imprastiat-o pe parbriz, am mai lasat cateva minute motorul deschis cu caldura data la maxim sa se topeasca si de pe celelalte geamuri. Eram in graba. La ora 9 aveam un interviu si desi mi-am luat o marja de 45min pentru a ajunge acolo, niciodata nu mi-am imaginat ca imi va lua 45min ca sa parcurg distanta Baneasa-Barbu Vacarescu. Am intarziat chiar 4 minute, insa din fericire pt mine testarea a inceput la 9.15 si nimeni nu a observat.
Uneori sunt uimita de norocul pe care il am de a ajunge la timp la intalniri chiar daca am trecut prin cele mai groaznice conditii de trafic sau statii de metrou aglomerate.

2 comentarii: