sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Back to school

Pentru ca ma plictiseam si nu aveam ce face, am decis sa fac ceva cu timpul meu. In afara studierii unei limbi straine pe care mi-am propus sa o stapanesc, am decis sa ma inscriu la un alt MBA. Asa ca...zis si facut. Am depus o cerere de inscriere pentru obtinerea unei burse si am primit-o.
Acum nu-mi ramane decat sa fiu serioasa, sa ma concentrez si sa imi organizez timpul intre celelalte activitati si studiu. In cazul meu, daca nu obtin nota mare....nu ma mai joc. :P (glumesc)

Acum. Care credeti ca e cea mai buna metoda de a studia?





5 comentarii:

  1. :))) cand am citit comentariul tau, primul lucru la care m-am gandit a fost o ciorba de burta. ufff, unde mai imi zboara si mie mintea.

    RăspundețiȘtergere
  2. ceva detalii poate intereseaza si pe altii.
    Domeniu, cand unde cum ... etc

    RăspundețiȘtergere
  3. detalii...mai bine un link. poate asa te lamuresti mai bine. domeniu poti sa-ti alegi ce vrei din ce oferta lor.

    http://www.academiadeafaceri.ro/

    RăspundețiȘtergere
  4. p.s. sunt cursuri online. am uitat sa mentionez treaba asta.

    RăspundețiȘtergere