miercuri, 4 ianuarie 2012

Aproape de un vis

Nu toti oamenii pot afirma ca un job poate fi un vis. Poate ca sunt o ciudatenie ca am transformat dorinta de a avea un anumit loc de munca intr-un vis. E un "dream job" pentru mine si imi doresc atat de mult sa reusesc.
Incerc sa nu ma descurajez aici. Cu cat devin mai entuziasmata, cu atat de mult reusesc sa o dau in bara si niciodata nu merg mai departe. Ca si cum entuziasmul meu imi poarta ghinion. Daca aveti o labuta de iepure sau o pisica maneki neko in plus, imprumutati-mi-o si mie. Promit sa o returnez :D
Astazi o sa ma pregatesc serios, o sa lucrez la abilitatile mele, la raspunsurile ce va trebui sa le dau (tin sa ma incurc uneori) si la tinuta :D
Wish me luck! I'll try my best. :)
Maneki neko

2 comentarii:

  1. Baftă, bre! Îţi ţin pumnii.
    :)
    Interesantă "coincidenţă"! Tocmai ce comentam că m-am săturat să muncesc pentru alţii şi că vreau să-mi deschid o afacere.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Iris! Puuuup ca esti ducle rau!

    Daca stii ce vrei si esti sigura pe fortele tale, iti urez mult succes. Si poate pe viitor o sa fim clientii tai :)

    RăspundețiȘtergere