vineri, 17 februarie 2012

ma adresez "tie"

Printre primele lucruri care m-ai invatat, a fost intotdeauna sa te intreb inainte de a te acuza sau sa ma supar fara rost. As fi vrut si tu sa faci la fel, as fi vrut sa ma intrebi inainte de a-mi afisa un comportament imatur, sa rupi legatura fara nici un cuvant. Te-am privit intotdeauna ca un om matur, iar acum imi arati cat de copil poti fi. Nu ma asteptam.
Ieri am fost suparata si chiar m-a durut. Sincer, nici nu stiu de ce. In sinea mea am crezut ca totul e aranjat si ca nu mai imi pasa. Ma simt ca si cum am pierdut ceva ce era deja pierdut. Imi placea sa te am "aproape", sa stiu ca inca ma mai privesti. Ceea ce am spus nu avea nici o legatura cu tine si nu aduceam acuzatii persoanei tale, precum probabil ai crezut. Am incetat de mult sa te mai consider responsabil de tradare, am incetat sa mai caut vinovati si sa aflu de ce nu a mers. Nici unul din noi nu e vinovat, ci pur si simplu asa au fost asezate sortile pentru noi. Cred ca e de ajuns sa credem asta si sa ne continuam vietile.
Pentru binele nostru am luat decizia sa nu te caut sa-ti explic. Poate ca asta e portita ta de scapare din restul acesta de prietenie pe care-l afisam amandoi, o prietenie in care nici unul din noi nu avea curajul sa-i puna punct. E mai bine sa se termine asa si sa nu avem regrete...cred.  :)

6 comentarii:

  1. asta am mai citit-o undeva... dar nu-mi amintesc unde!

    Sa stii ca o prietenie nu e musai sa se sfarseasca atunci cand pasiunea dispare.
    :)
    Nu i-ai venit in ajutor Irisei, asa cum i-ai fagaduit!
    Nu-i frumos.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doar Iris poate aprecia daca am ajutat-o sau nu. Eu nu pot sa-ti raspud aici.

    Nu e atat de simplu pe cat crezi. Incerc sa fac tot ce pot. Nu pot sa ma gandesc numai la mine. Daca ii va fi bine, atunci voi lasa lucrurile asa cum sunt. As fi egoista sa ma duc sa-l trag de maneca si sa-l atrag intr-un trecut din care nu vrea sa mai faca parte. Nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  3. :)
    a fost o gluma... cea cu ajutorul.
    In ceea ce priveste subiectul postat de catre tine ai perfecta dreptate.
    Nimic nu trebuie facut fortat.
    Insa spuneam ca doi iubiti pot ramane prieteni dupa ce se termina pasiunea (la amandoi deodata, sau pe rand).

    RăspundețiȘtergere
  4. p.s. - scoate, te rog, de vrei, cuvintele de control ca baga cate doua... e enervant!

    RăspundețiȘtergere
  5. iubitii pot ramane prieteni, dar asta in functie de cata dragoste cu nabadai a fost intre ei. nu se va intampla ca in friends in viata reala, asta e clar.
    chiar si atunci cand incerci, e cam greu sa te abtii sa nu scoti ochii la o discutie personala mai aprinsa.

    nu am setate cuvinte de control, asa ca nu stiu de ce iti apare tie. am verificat...

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) gata. a trebuit sa dau switch pe vechea interfata ca sa deblochez cuvintele de control. pe cea noua nu aparea aceasta setare. ;)sorry! :D

    RăspundețiȘtergere