marți, 14 februarie 2012

hai sa citim

In ultima saptamana creierul meu a fost avid sa citeasca cat mai mult. In ultimele trei zile am citit patru romane si o carte de management din facultate. Nu ma puteam opri. Calculatorul l-am uitat de mult si abia daca am mai deschis pagina de facebook sa raspund la mesajele primite. Am ignorat aproape totul.
Parca as fi pe sezoane. Am momente in care nu ma ating de carti cu saptamanile, insa vine si perioada in care simt aceasta dorinta continua de a-mi hrani mintea, de a-mi dezvolta memoria si cunostiintele. Asa ca in perioada urmatoare o sa tot profit de aceasta stare pe care o am si o sa citesc continuu pana cand pot spune "suficient!stop!".
Si pentru ca am tot citit, mi-a venit si o idee. De acum inainte o sa impartasesc cu voi ceea ce citesc si recomand...sau nu. :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu