luni, 29 august 2011

Copii


Astazi va voi spune o intamplare care mie mi-a adus zambetul pe buze si m-a facut sa ma simt mai bine.
Azi dimineata am fost si am facut cateva cumparaturi, ceva care sa umple frigiderul si sa nu arate ca cel din desene animate cu panza de paianjen in colt. Ajunsa si la raionul de dulciuri, am observat trei copii cu varste intre 8-9 ani, murdarei, ce dadeau tarcoale unui borcan de crema de ciocolata. Si tot mergand pe acest raion ii auzeam cum isi faceau socoteala sa isi cumpere acel borcan de ciocolata. Vazand ca banii nu le ajung si desi isi doreau foarte mult, au trecut la urmatorul produs, si iar nu le ajungeau banii, si aceeasi procedura de cateva ori s-a repetat, pana cand au revenit din nou la acel borcan de ciocolata. Nu m-am putut abtine, m-am apropiat de ei, am intins mana si am luat un borcan din raft. Privirea lor in acel moment m-a facut sa zambesc si am fost pe punctul sa rad. Ochii lor se facusera mari, buzele se lipisera una de alta, urmarind miscarile facute de mine. Am lipit de borcan o bacnota de 10 lei si l-am inmanat unui din ei. O fetita un pic mai indrazneata am intreaba "Pentru cine?" si i-am raspuns "Pentru tine!". Copii zambeau de fericire si imi spuneau "Multumim tanti!" pentru acest mic dar.Nu am putut sa stau deoparte si am simtit ca ceva ma impinge de la spate sa fac acest gest pentru ei. In final nu sunt decat copii si e greu sa-i ignori in toata inocenta lor.


10 comentarii:

  1. un gest minunat. e frumos sa daruiesti din suflet. Ti-am simtit lipsa :))

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am mai trecut de mult pe aici. am si uitat ca am un blog :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Promit sa incer sa fac un update saptamanal cel putin

    RăspundețiȘtergere
  4. mail ceva pui la bataie? ca as vrea sa ma laud cu un link, da' as prefera sa fie mai in privat...

    RăspundețiȘtergere
  5. N-am afisat mailul la profil? ciudat...

    RăspundețiȘtergere
  6. Ufff,da. am schimbat setarea cu ceva timp in urma. cand o sa ma apropii de calculator, il pun iar "la bataie" :)

    RăspundețiȘtergere
  7. arh... credeam ca ma trimiti subtil in... alta parte.

    :)

    RăspundețiȘtergere
  8. :)) vrei sa umblam cu subtilitati?
    tot n-am ajuns in fata calculatorului, asa ca iti las adresa aici.
    Noteaza: emmasjournaltoday@gmail.com
    Astept cu multa curiozitate ce vrei sa-mi trimiti. :)

    p.s. ce alta parte sperai sa fie?

    RăspundețiȘtergere
  9. nu, nu. direct e bine.
    am notat si folosit. prin urmare, ar trebui sa ai mail.

    nu speram :)). primind primu tau raspuns, "N-am afisat mailul la profil? ciudat...",
    ma gandeam ca poate ma trimiti ironica, la... dracu sau in alta parte unde obisnuiesti sa-i trimiti pe cei de care nu ai chef.

    RăspundețiȘtergere
  10. :)) daca nu aveam chef, iti spuneam direct. fara ocolisuri. ;)
    am avut adresa afisata la profil, insa am ascuns-o de vreme ce nu am primit niciodata un mail.

    RăspundețiȘtergere